Obserwatorzy

środa, 5 lipca 2017


No i minęło kilka kolejnych dni.
W ciągu nich, chciałam uporządkować sprawy na blogu i w szufladach 👀. Zobaczyć, zdjęcia jakich robótek wkleiłam, a jakie jeszcze czekają na  swoją kolej. . Co z rękodzieła mam jeszcze w szufladzie, co trzeba obfotografować a czego już nie mam a zdjęcia nie pokazałam. Przez pierwsze dwa lata istnienia bloga miałam takie zestawienie, sięgające jeszcze czasów, gdy byłam nastolatką, ale wraz z awarią komputera, plik - szlag trafił. Takie zestawieni jest bardzo przydatne, bo np. właśnie przypomniałam sobie o hafcie Nimue na lnie, którego mimo usilnych poszukiwań - diabeł nakrył ogonem. Już prawie o nim zapomniałam.
A ile było takich robótek o których nie zdążyłam sobie przypomnieć, nim zaginęły albo rozeszły się wśród znajomych? Czy Wy też tak przypominacie sobie po czasie o jakiejś robótce, która powinna być - a jej nie ma?


W ramach porządków - dziś mało robótkowo - ale jednak handmade. 
W tym roku za przetwory wzięłam się wcześnie - bo spróbowałam z dżemikami truskawkowymi. To mój debiut 


Ale to nie tak, że nie mam całkowicie nic robótkowego. To tylko kolczyki, ale za to moje ulubione :)


I jeszcze jedna rzecz - otwieram się na świat :) O ile na facebooka nie dałam się namówić - to od trzech dni możecie podglądać mnie na instagramie o tutaj. Link znajdziecie także w prawej kolumnie nad "O mnie"
Pozdrawiam i zapraszam :)

45 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jak jest awaria komputera to sz... wszystko trafia! A o robótkach to często myślę , komu ją podarowałam ? Gdzie jest ? Po jakimś czasie przypomnę sobie :)
    Własne przetwory są najlepsze !
    Kolczyki urocze , takie subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do przetworów, to w pełni się z Tobą zgadzam, tyle że odkryłam je dopiero kilka lat temu i co rok zapotrzebowanie rośnie a i asortyment jest coraz szerszy :)

      Usuń
  2. Piękne kolczyki, a dżemiki... mniam :-)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i także słonecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. kolczyki są piękne- delikatne i w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam ten kolor i jeszcze taki siwy :) choć nie szary - tyle, że co sobie zrobię w tym kolorze - to znika w zadziwiająco szybkim tempie :)

      Usuń
  4. Przepiękne są te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  5. Cudowne kolczyki :) Świetny kolor wybrałaś :) Podobają mi się i to bardzo :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Kończę jeszcze kołnierzyk z tego kordonka i będę musiała dokupić, bo kolor (masz rację) jest rewelacyjny :)

      Usuń
  6. Dżemiki wyglądają smakowicie, kolczyki przeurocze:)
    Pozdrawiam:)a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie a co do dżemików, to domownicy mówią, że nie tylko wyglądają ale i smakują :)

      Usuń
  7. Très jolies, et originales, boucles d'oreilles !!!!
    J'adore la confiture....
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kolczyki! Jak miło bedzie Cie zobaczyc na IG :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też szykuje się do przetworów, powodzenia z Twoimi ;) kolczyki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dżemik truskawkowy to był mój debiut, ale co było zrobić, jak M dostał 2 łubianki pięknych truskawek. Część zjedliśmy a reszta - będzie na zimę (o ile doczeka) :)

      Usuń
  10. Prześliczne kolczyki :) Ja już dżemy porobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dżemik widać , że się udał. Ja pokazuję stare robótki w ramach kuferka , które wykonane były przed założeniem bloga. Kolczyki są rewelacyjne , super kolor. Też myślę o instagramie , będę zaglądać z chęcią. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak starych rzeczy (sprzed bloga) to już nie mam. Mama pozabierała wszystko, bo chciałam wyrzucić. Mam dosłownie kilka rzeczy "na pamiątkę" żeby pamiętać, jakie były początki :)

      Usuń
  12. Dżemiki prezentują się smakowicie :) A kolczyki super! Mają ciekawy kształt i piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dżemik mniam, robię od kilku lat ;-) A jeśli chodzi o robótki, to staram się fotografować na bieżąco, bo potem ciężko mi się odnaleźć. Dzięki za przypomnienie tego wzoru kolczyków jest prosty ale efektowny, a takich jeszcze nie mam. Co do otwierania na świat ja mam fanpagea na facebooku i wiem, że to straszne pożeracze czasu są, aczkolwiek tez rozmyślam nad Instagamem, takie czasy:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam i ja założyć fanpage'a ale do tego potrzebne jest indywidualne konto a ja osobiście nie mam potrzeby takowego zakładać, więc coś nam nie po drodze (mi i facebookowi) :)

      Usuń
  14. Piękny jest wzór tych kolczyków. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. A na dodatek bardzo prosty :)

      Usuń
  15. Kolczyki fajne,w moim ulubionym kolorze.Sezon truskawkowy trwa i trudno go nie wykorzystać. Mój tegoroczny dżem truskawkowy Julek pochłania z wielkim apetytem.Twój też zapewne jest smaczny i ma śliczne nalepki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dżemik znika a jak to moja babcia mówiła "A zima dłuuuga ..." :) Nalepki robię sama na wszystkie rodzaje przetworów. Jestem strasznie zakręcona na tym punkcie. Przyklejam je na mleko i nie mam problemów z ich odklejeniem :)

      Usuń
  16. Świetny kolor i kształt, zaczęło się słoiki krążą już, dżem uwielbiam, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu. A ja dżemik truskawkowy polubiłam dopiero w tamtym roku :)

      Usuń
  17. Dżemik domowej roboty najlepszy!! i w dodatku truskawkowy... pycha! Śliczne kolczyki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolczyki :)
    Dżemy śliczny zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i zapraszam częściej :)

      Usuń
  19. Same cud e rzeczy widze :) nie tylko tutaj a le i w kilku pozostałych postach na które zerknelam :) miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolczyki wyszły bardzo filigranowe i ciekawe.
    Ja czekam aż mama zrobi mi taki dżemik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolczyki są śliczne, sama chciałabym mieć takie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Do you understand there's a 12 word sentence you can communicate to your crush... that will induce deep emotions of love and impulsive appeal to you deep within his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, idolize and protect you with all his heart...

    12 Words That Fuel A Man's Desire Instinct

    This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will make him try better than before to make your relationship as strong as it can be.

    Matter of fact, fueling this mighty impulse is absolutely essential to getting the best possible relationship with your man that the moment you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll instantly notice him expose his soul and mind for you in such a way he never expressed before and he'll identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly appealed to him.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.