Obserwatorzy

środa, 9 lipca 2014

pledowo

Jakiś czas temu wspominałam o pledzie. Otóż jest :) Dokładnie 175x230cm. Uwielbiam go. Mimo, że wzór nadaje się raczej na "domowe" wykorzystanie - ciągle bierzemy go na dwór. Jest milusi i mięciutki.




W sam raz, do okrycia, gdy chłodniejszy wiatr będzie chciał przegonić nas, zaczytanych z ogrodu




lub do odpoczynku przy pełnym słońcu :)




Może także służyć jako dekoracja studni :)




Mimo, że kolorystyka nie jest bardzo zróżnicowana, strasznie długo myślałam nad doborem kolorów. Chciałam, by pled był radosny ale jednocześnie nie pstrokaty ani krzykliwy. Istotny był także fakt, że dzierganie takiej robótki nie zamyka się w dwóch dniach, więc kolory musiały mi po prostu pasować (nie ma chyba nic gorszego w dzierganiu, niż niechęć na samą myśl robienia czegoś, co nam się nie podoba. 

A na koniec - witam nowe obserwatorki :) Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej. Dziękuję także Wszystkim, którzy są - bez Was, nie miałabym motywacji :)

27 komentarzy:

  1. Wspaniały! Świetne kolory - bardzo mi się podobają. Jest doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam cierpliwość do dziergania kocyka i sam kocyk. Świetnie wyszedł :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze byłam nerwus, ale chyba właśnie szydełko nauczyło mnie cierpliwości :)

      dobrze, że nie musiałam pruć, bo wtedy cierpliwość momentalnie znika :)

      Usuń
  3. świetny - kolory pięknie ze sobą współgrają. prawda, że cieszy? ja też zaczęłam dziergać kwadraty. obym dobrnęła do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki. Przy końcu już mi się dłużyło, ale myślę nad kolejnym pledem :)

      Usuń
  4. Chcę wydziergać taki kocyk dla dziecka. Mam już wzór, ale może Ty możesz coś ciekawego polecić. Przetrząsnęłam już cały internet i na prawdę jest trudno wybrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że do mnie zajrzałaś :) Jeżeli chodzi o coś godnego polecenia, to pledy, które mnie inspirują lub o których tylko sobie marzę możesz znaleźć tutaj: http://www.pinterest.com/zapachdnia/pled/ Może coś zainspiruje i Ciebie. Oprócz kolorystyki, zależało mi na tym, aby nie zakopać się w chowanych niteczkach z african flower, które wyglądają tym piękniej, im więcej mają kolorów a co za tym idzie - chowanych nitek, których chciałam uniknąć.

      Usuń
  5. Pled jest cudny, kolory dobrałaś idealnie, całość nie za ostra, a ten róż bardzo ożywia. Wzór z tych tzw. "babcinych" - mój ulubiony. Nie dziwię się, że się "przyjął" Kawał dobrej roboty :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o to mi chodziło - nie pstrokaty a dziewczęcy i radosny :)

      Cieszę się, że Ci się podoba

      Usuń
  6. Jest śliczny, dokładnie taki jak sobie założyłaś, radosny ale i stonowany, pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie to opisałaś - dzięki - właśnie taki miał być i bardzo się cieszę, że "z boku patrząc" inni też go takim widzą :)

      Usuń
  7. Sliczny pled i jaki duży. Kolory bardzo fajnie dobrałaś a róż dodaje mu uroku. Taka praca zabiera dużo czasu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest taki piękny, aż szkoda go na dwór, naprawdę zazdroszczę, wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Napracowałaś się pewnie nad nim trochę...
    Wygląda super i najważniejsze, że spełnia swoją rolę :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Też bym chciała podobny :). Podziwiam wytrwałości, ja od dawna próbuję się zebrać i zrobić coś takiego większego ale nadal jakoś nie mogę się zmusić.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ze takie duze projekty powoduja znudzenie i dlatego zawsze wszystko dokladnie planuje zeby nie okazalo sie w trakcie ze chowania nitek jesr za duzo albo wzor mi sie nie podoba. Potem juz leci :)

      Usuń
  12. Pled jest super:) Mnóstwo pracy ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ten pled jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz mi proszę na maila, jakie kolory poszewki sobie życzysz :)

      Usuń
  14. Piękny pledzik.
    Mój pierwszy zrobiłam radosny, kolorowy, lubię kolor ale już myslę i czymś spokojniejszym. Twój bardzo przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Chciałam aby każdemu z domowników przypadł do gustu :) i udało się. Kolorowy pledzik też mi się marzy, ale kto będzie chował za mnie nitki? :)

      Usuń
  15. Very beautiful blanket!!!
    Happy weekend,greeting.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie dobór kolorków bardzo się podoba:)Bardzo fajny pledzik:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.