Obserwatorzy

piątek, 30 czerwca 2017

radośnie


Witam wszystkich, którzy w ten piękny poranek (przedpołudnie, popołudnie, wieczór, noc) zajrzeli do mnie, mimo że o wiele przyjemniej byłoby zapewne spędzić czas na dworze, przed telewizorem czy przy robótkach 😊. Witam także tych, którzy wpadli do mnie w trakcie obrzydliwej pogody i tak naprawdę nie mają nic ciekawego do roboty. Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.

Dziś papierowo (to tak w ramach odskoczni od sterty dokumentów, która czeka na mnie w pracy). 
Mała prosiła o koszyczek "na drobiazgi". Patrząc na ilość "drobiazgów" w jej pokoju, przezornie zrobiłam od razu dwa.


Chciałam pięknie pomalować je na biało, wyściełać materiałem, ale tylko popatrzyła na mnie krzywo i zabrała do siebie. W koszyczkach znalazły się gazety i inne papiernicze różności
A drobiazgi? No cóż, nadal są ... wszędzie.


Tak więc, chyba czeka mnie ... kręcenie rurek 


A w związku z tym, co ostatnio zajmuje mi spooooro czasu (czyt. książki),
mam także nowe zakładki.


Zdjęcia robione były w trakcie "użytkowania",
dlatego tło tych zakładek jest takie różnorodne a i oświetlenie pozostawia wiele do życzenia.

 Mamy więc znaną już - frywolitkową i zwiewną


a także nieco bardziej "zabudowaną" - szczurzą (schemat znajdziecie tutaj)



Na dziś tyle, mam nadzieję, że już obserwujecie mojego bloga
i że zobaczymy się w następnym poście.
Pozdrawiam Was cieplutko.

50 komentarzy:

  1. Super te Twoje koszyki:) Dziękuję za przepis na szczurka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Linki, o ile schemat nie jest mój, podaję zawsze (tzn. zawsze się staram, pamiętam zazwyczaj). Często nie mam go pod ręką w momencie pisania postu, ale staram się później dopisać :)

      Usuń
  2. Koszyki bardzo fajne, no właśnie żeby nasze latorośle używały rzeczy zgodnie z przeznaczeniem. Tak czy siak koszyki super! Muszę taką zakładkę zrobić, może dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę koszyków. A co do zakładki, to pewnie że dasz radę - przecież to oczywiste :)

      Usuń
  3. Super prace! W szczególności spodobała mi się frywolitkowa zakładka :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczki bardzo ładne i praktyczne,czego się nie robi,żeby dziecię porządku nauczyć ? Kwiatowa zakładka bardzo mi się podoba,ale ta druga przypomina zwierzątko,którego nie chcę mieć w swoim otoczeniu i czytając książkę nie mogłabym patrzeć na ruszający się, realistyczny różowy ogon,nawet sztuczny.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Tyle, że od kręcenia rurek zrobiły mi się dwa odciski na kciuku - pierwszy raz w życiu :) Co do szczurków - też nie chciałabym się na nie natknąć, ale ... złapały się w książki :)

      Usuń
  5. Świetne koszyczki, pewnie jak drobiazgi tym razem się w nich nie znalazły to szykuj się na następne zamówienie :) zakładki super, szczur jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To okropne, ale stało się to co przepowiedziałaś - już mam zamówienie na kolejne :)
      Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  6. Oj ja lubię takie koszyczki na drobiazgi! Są bardzo przydatne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tylko ciągle "komuś" są zawsze bardziej potrzebne a mi ostał się tylko jeden bidulek w łazience :)

      Usuń
  7. Takich koszyczków nigdy w domu nie za wiele !!! Wiem co piszę ... moje dziewczyny też ciągle chcą takowe :)
    Zakładki się przydają jak najbardziej, tym bardziej jak się dużo czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, już zbieram gazety na następne. Nigdy nie mogę się zabrać za kręcenie rurek, więc poczekam jeszcze trochę a potem będę kręcić hurtem :)
      Zakładki, masz rację - przydają się i to bardzo :)

      Usuń
  8. Praktyczne i nie zbędne, a czytanie bez zakładek nie wchodzi w grę, są świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zakładki. Co ciekawe, zawsze dobieram odpowiednią zakładkę do konkretnej książki (niekoniecznie sprawdza się to przy robieniu zdjęć) :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Wspaniałe prace :) Jestem pod wrażeniem :) Super koszyki a zakładeczki bajeranckie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  10. Praktycznie u Ciebie :) I koszyczków i zakładek nigdy dość, prawda? Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niech to rękodzieło się także na coś przyda, pomyślałam sobie i włala :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Świetne koszyki , chyba musisz zrobić ich więcej. Zakładki są urocze , ale szczurek naj. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, muszę i to chyba w hurtowych ilościach. Aż mi na samą myśl o kręceniu rurek wyskoczyły odciski na palcach :))) Za pochwałę zakładek baaaardzo dziękuję i pozdrawiam, oczywiście.

      Usuń
  12. Zakładeczki są bombowe;-) A co do koszyków, to w stu procentach podzielam gusta Małej, niemalowane najlepsze, w sumie to też bym musiała ogarnąć swoje drobiazgi, tylko dwa koszyczki to może być mało:-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się dzieje, że Wszystkie wiecie, że znowu jest zapotrzebowanie na koszyki :) Jesteście niesamowite. Mała woła o kolejne koszyczki a i ja potrzebuję. Chyba muszę sobie stanowisko na balkonie opracować, bo całe wakacje przesiedzę przy pleceniu :)

      Usuń
  13. Świetne te koszyczki. Zawsze się przydadzą :) A zakładeczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczurza zakładka pobiła wszystko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je (mam dwie). Zrobiłam je w dwóch rozmiarach, bo z tych mniejszych książek wystawał tylko ogon :)

      Usuń
  15. Zakładka mnie rozłożyła na łopatki. Wisior zacny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś mi się zdaje, że kolejne koszyki przyjdzie Ci wykonać na te właśnie drobiazgi...:) Młodzi mają inne wizje. Widać lepiej do wystroju pasowały takie ,,surowe'' koszyki :)
    Zakładka ze szczórkiem jest rewelacyjna! Kusi mnie, żeby taką wykonać, ale czy podołam....

    Dzięi, że podałaś link do wzoru!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, już mam zamówienie. Chciałam trochę pofrywolitkować a tu chyba przyjdzie mi pleść :) A co do szczurka, to spróbuj, na pewno dasz radę (tylko koniecznie potem się pochwal).

      Usuń
  17. Boska jest ta frywolitkowa zakładka :). Koszyczki zgrabniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. Biegnę zobaczyć, co nowego "wyigliłaś" :)

      Usuń
  18. Bravo! Vše je moc krásné :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna zakładka frywolitkowa. Za szczurkami nie przepadam. Koszyczki zawsze są potrzebne. Bardzo ładnie je wyplotłaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładniutkie koszyki.Nie rozumiem Twojego zdziwienia, te koszyczki idealnie nadają się na gazety i różne papiernicze drobiazgi. Ja też bym je tak wykorzystała. Uwielbiam wszelkiego rodzaju koszyki, pudełka , pojemniczki...Zakładki śliczniutkie. Ładne wydanie "Pani na Puławach",a tej drugiej książki nie znam...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwienie jest, bo myślałam, że na dwóch koszyczkach się skończy a tu, apetyt rośnie w miarę jedzenia :) (albo zachłanność) :) Dziękuję za pochwały. A co do książki, to jeden z tomów książki Diany Gabaldon z serii "Obca" - polecam serdecznie

      Usuń
  21. Świetne koszyczki! Idealne m wszelkiego rodzaju drobiazgi :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) i koniecznie zapraszam częściej

      Usuń
  22. Weszłam na chwilę, a tu wow, wielkie WOW, tyle twórczości i wszystko piękne i praktyczne:) No cóż, pozostaje brać z Ciebie przykład i zabrać się do roboty (szydełkojuż na tapacie, a wiklina też juz prawie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak weszłaś, to już częściej będziesz zaglądać (na pewno będzie mi bardzo miło) i cóż - koniecznie pochwal się efektami pracy :)

      Usuń
  23. Niezła spryciula jest z Twojej córeczki :).

    Koszyki bardzo fajne i praktyczne :).

    Zakładki są super zwłaszcza ta mycha :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. To bardzo miłe z Twojej strony. Mam nadzieję, że będziesz zaglądała do mnie znacznie częściej :)

      Usuń
  24. Fajne koszyczki! Na pewno dobrze będą służyć:)
    Szczurza zakładka wymiata! Jest ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading your blog posts. Can you recommend any other http://microniche.world/the-5-best-ppc-companies-of-2020/ Pdf Converter Tool -
    blogs that go over the same topics? Thanks a ton!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.