Obserwatorzy

czwartek, 3 listopada 2016

tik tak

To nie tak, że nic nie robię :)
Pracuję i to ciężko.
Robótki, którymi zajmowałam się w ostatnim czasie wymagają poświęcenia na nie znacznie więcej czasu, więc nie wszystko mogę od razu pokazać. 

Najpierw zegar - tak, kolejny :)
Ten wisi u mnie w pracy i majestatycznie wskazuje upływające minuty.


Na zdjęciach jest widoczny jeszcze w wersji pierwotnej - po kilku dniach, został troszkę udoskonalony. Stwierdziłam bowiem, że wskazówki są ciuuuuut za małe. Zostały więc wydłużone i odczytanie godziny jest znacznie wygodniejsze.
Niestety pogoda nie rozpieszcza, więc darowałam sobie zdjęcie "po", gdyż światło nie chce współpracować bo słońce nawet nie wystawia nosa zza chmur.


A że za oknem zimno - chusta.


Marzyły mi się ciepłe, jesienne kolory i udało się. W moim "surowym" salonie, gdzie dominują szarości - sam widok chusty - rozgrzewa atmosferę :)


Uwielbiam otulić się nią, postawić obok kubek pachnącej kawy i ... czytać. 
Wymarzona jesień.


To już kolejna chusta wg tego schematu. Wcześniejszą właśnie tą podprowadziła mi moja Mała. Mimo wielkich "dziur" grzeje jak nie wiem i rewelacyjnie rozwesela klimat w pomieszczeniu. 

To tyle na dziś. Wszystkim odwiedzającym dziękuję za wizytę i zapraszam do komentowania.

61 komentarzy:

  1. Zegar bardzo mi się podoba :)
    A chustka musi być cieplutka😊
    Buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta jest bardzo ciepła. Niby jest bardzo ażurowa ale grzeje baaaardzo :)
      Buziaki i także pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kolejny śliczny zegar :)
    Ale chusta jest po prostu zachwycająca! Mam coś takiego w planach, ale ten brak czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Wiem jak to jest z tymi planami, też je mam - tyle że mnie chyba przerastają :)

      Usuń
  3. Rewelacyjny jest ten zegar, a chusta wspaniała! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko i także serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zegar zachwyca oryginalnością :)
    Za to chusta ma cudowne kolory i oj na pewno grzej :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam każde Twoje słowo :) i dziękuję pięknie

      Usuń
  5. Zegar jest bardzo oryginalny i piękny,chusta również:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zegar tak jak poprzednie. A chusta w tych kolorach wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny rewelacyjny zegar a chusta wygląda przepięknie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna chusta, coż za delikatność i koloryt :)
    Zegar pasjonujący :-) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takim zegarem to i czas miło mija. chusta piękna. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, miło tak - szkoda, że nie szybciej (zegar wisi w pracy) :)

      Usuń
  10. też mam w planach zegar z papierowej wikliny ale jakoś nie mam weny :) a chusta - po prostu cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. This wrap is absolutely wonderful and just wish I could hold it! Very beautiful work!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny piękny zegar, ale chusta zachwyciła mnie bardzo. Cudny wzór, kolory i wykonanie!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny zegar.Świetny pomysł na wykonanie.Prześliczna chusta w jesiennych kolorach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, Małgosiu :)
      Take serdecznie Cię pozdrawiam

      Usuń
  14. Chusta ma piękne kolory a sam wzór znam :) Jeszcze pewnie nie raz do niego wrócisz:) Pierwszy raz widzę taki zegar:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. A co do wzoru, to masz całkowitą rację - już o nim myślę :)

      Usuń
  15. Chusta jest przecudna! Uwielbiam takie cieniowania i lekko cygańskie klimaty;-) Zaciekawił mnie wzór, chyba się skuszę przy następnej okazji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. Wzór jest bardzo fajny do dziergania i roboty szybko przybywa, tak więc polecam go :)

      Usuń
  16. Fajna chusta! Piękny zegar! Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny świetny i oryginalny zegar :) Chusta jest śliczna i ma piękną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dwie rzeczy bardzo od siebie różne, dwie techniki też nie mające nic wspólnego ze sobą - a prace takie cudne i gustowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. No właśnie, to jest mój problem. Nie umiem skupić się na jednej technice. One nachodzą mnie falami :)

      Usuń
  19. Mikusiu, super zegar. Napisz jak go zrobiłaś. Chusta rozgrzewająca kolorystycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za pochwały. Obiecuję, że jak będę robić kolejny zegar to opiszę wszystko krok po kroku z dokumentacją fotograficzną :)

      Usuń
  20. Cudna chusta i zaskakujący zegar. Gratuluję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta skradła moją całą uwagę. Piękne kolorki i wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zegar , a chusta jest rewelacyjna . Ma cudne kolory i wzór . Bardzo lubię chusty ażurowe , siateczkowe . Naprawdę jest super . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. zegar oryginalny sam w sobie, a chusta wspaniała w swych jesiennych kolorach, aż się chce nią okryć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegar prezentuje się rewelacyjnie.
    A chusta jest cudna :) W idealnych jesiennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie prace przeurocze, każda w swoim rodzaju budzi zachwyt. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Znów zachwyciłaś mnie zegarem i chyba się na tym nie skończy....ale to sie odezwę:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że się jeszcze odezwiesz :)

      Usuń
  27. Cudowny zegar, nie mogę się na niego napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna chusta, marzę o takiej od kilku sezonów

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna chusta!!!
    Cudne kolory jesieni!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.