Obserwatorzy

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Gwiezdnie

To już chyba ostatnia gwiezdna odsłona w tym roku. Nie zarzekam się, ale tak zakładam. W ostatnich dniach dorobiłam śnieżynki czerwone. Są identyczne, jak w tym poście klik, tyle że w innym kolorze. Muszę przyznać - wyglądają super. Błyszcząca nitka migocze w świetle, dodając uroku. Mam wrażenie, że światełka na choince wzmocnią ten efekt. Ale nie będę tyle gadać, tylko zaprezentuję :)





Ponakładałam im kółeczka do zawieszenia, ale wiem, czy nie wykorzystać ich do dekoracji stołu.
Jak myślicie?


 Mam jeszcze błyszczący zielony kordonek ..... może dorobić?


No i granatowy by się znalazł ...... oj, miał być koniec "gwiazdorzenia" a tu się "gwiezdne wojny" szykują :)))


Dzisiaj tyle. Pozdrawiam Wszystkich ciepło :)

10 komentarzy:

  1. Cudowne gwiazdeczki - przepiękny wzór.
    Czerwone są cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. To bardzo miłe. Pozdrawiam także bardzo serdecznie :)

      Usuń
  2. Wyglądają jak prawdziwe płatki śniegu. Ten wzór jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, to umiesz powiedzieć coś, od czego od razu urosłam o 2cm :))))) Dzięki wielkie. Strasznie mi miło :)

      Usuń
  3. Przecudne gwiazdeczki!!! Pięknie się prezentują!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Doniu. :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Gwiazdeczki wyglądają prześlicznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko, strasznie miło mi to słyszeć (czytać) :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Prześliczne są te gwiazdeczki, cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.