Obserwatorzy

niedziela, 6 grudnia 2015

wianuszkowo

Misie całkowicie pochłonęły mój wolny czas. Dziergam je w różnych wariantach kolorystycznych (na pewno pochwalę się, jak już znajdę odrobinę więcej czasu). 
Święta tuz tuż a ja z przygotowaniami tradycyjnie jestem w lesie (chyba z moimi niedźwiedziami).
Jakiś czas temu udało mi się zrobić cztery wianuszki z papierowej wikliny. To pierwsze tego typu wianuszki więc proszę o wyrozumiałość. 

1. Ten był pierwszy - córka jednak powiedziała, że się nie nadaje, bo wygląda jak "ślubny" :)



 2. Ten jest specjalnie dla niej.
Pomarańcz wydaje się taki mało świąteczny ale w rzeczywistości ze złotem wygląda obłędnie :)


3. W srebrze (którego w błysku lampy prawie nie widać )


4. No i ostatni - na bogato :)



A na koniec, jeszcze choineczka


Niestety zdjęcia wykonane są na szybko telefonem i na dodatek z fleszem. Szczególnie tam, gdzie są białe i srebrne ozdoby widać, że zdjęcia są prześwietlone.
Niestety nie wiem, kiedy udałoby mi się zrobić ładne zdjęcia aparatem :(
Pozdrawiam wszystkich cieplutko i dziękuję za komentarze. 

11 komentarzy:

  1. A mi się podobają te twoje wianuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plecionki wszystkie . Pozdrawiam i miłego tygodnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze wianuszki i sama przyznam ze kiedyś wplotłam takich kilka ale nigdy ich nie skończyłam, czekają cierpliwie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka jest super! Wianki też bardzo mi się podobają i sama na pewno nie zrobiłabym takich ładnych. Moim faworytem jest ten ostatni wianek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo choinka jest super. A wianuszki cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi podobają się wszystkie wianki, do pierwszego można doczepić kilka śnieżynek i może będzie bardziej świąteczny?... Nigdy nie robiłam niczego z papierowej wikliny, więc tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wianuszki piękne ;) Każdy będzie pasował na inną okazję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wianuszki, a choineczka ma przepiękny kształt

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianuszki i choinka są śliczne.{Podziwiam Cię za te plecionki z papieru. Ja raz próbowałam i padłam. Zdecydowanie wolę szydełko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowe prace.
    Nie wiem, czy miałabym tyle cierpliwości.
    Martita.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pełna jestem podziwu dla takich prac ! Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.