Obserwatorzy

wtorek, 19 maja 2015

Deszczowo


A dziś coś, czego jeszcze nie było. Nosiłam się z tym projektem bardzo długo (podobnie długo leżał w szafie). Teraz (pół roku po wykonaniu) czas na prezentację. Zwlekałam tak długo, gdyż marzyła mi się sesyjka na łące, wśród kwiatów.

Niestety ani łąki ani kwiatów nie ma, bo czekanie strasznie mi się dłużyło i jest to, co jest.
Na początek - zdjęcia w mieszkaniu (z grudnia)




No i pozostałe


Kto by pomyślał, że parasolce można zrobić tyle zdjęć :)


Nigdy nie przypuszczałam, że zrobię taką parasolkę. Niestety nie podam linka do schematu, bo schemat miałam z jakiejś gazetki. Gazetki rozdałam, schemat zeskanowałam a potem szlag trafił komputer i schemat też. Strasznie nad tym ubolewam, bo kilka osób (2) w trakcie fotografowania było zainteresowanych  i chętnie wykonałabym kolejne. No ale trudno. Pierwsze parasolki za płoty - zrobię kolejne, inne :)

51 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszła parasolka, jak z filmu " Noce i dnie". Miałaś wielką cierpliwość tyle czekać ze zdjęciami. Wiadomo, że w plenerze wychodzą najładniej, a na śniegu biel akurat nie byłaby widoczna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Śnieg i biel parasolki to chyba dwie różne bajki. A za pochwały dziękuję - nie myślałam, że uzyskam taki fajny efekt :)

      Usuń
  2. Piękna parasolka. Zdaję sobie sprawę ile to pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Pracy faktycznie dużo, ale już wiem, że to nie ostatnia parasolka :)

      Usuń
  3. Oj, coś wiem na temat utraty danych... Miałam tego pecha kilka miesięcy temu...
    A parasolka śliczna.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie i pochwały. Co najgorsze - taka utrata danych to już nie pierwszy raz, ale jakoś nie mogę nauczyć się na błędach :)

      Usuń
  4. Zachwycająca parasolka,bogaty wzór,który nadaje jej szlachetności.
    Podziwiam cierpliwość w robieniu jej - wyszła cudnie.
    Dziękuję za udział w moim rozdaniu i odpowiedź na pytanie :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i zapraszam częściej :)

      Usuń
  5. Przepiękna. Jak mogłaś tak długo ją ukrywać... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... cichutko :)
      .... w szafie :)

      Dziękuję Martuś pięknie :)

      Usuń
  6. Niesamowita parasolka :) Coś fantastycznego i czekam na kolejne z niecierpliwością bo chętnie taką bym zamówiła u Ciebie :) Jest niewiarygodnie piękna :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aleksandro :) Mam nadzieję, że jak zrobię kolejną, to także Ci się spodoba :)

      Usuń
  7. Parasolka idealna, piekna, ja zrobiłam kiedyś taką z serwety okrągłej na szkielecie dziecinnej parasolki i też ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Parasolka przepiękna :) I jaka dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Należy się parasolce tyle zdjęć bo jest ŚLICZNA :)) .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna parasolka. Sesja w plenerze super.
    Mam ten schemat, jeżeli chcesz to napisz wyślę Ci.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko. Pewnie, że chcę - już lecę napisać do Ciebie

      Usuń
  11. Parasolka jest niesamowita, po prostu rewelacyjna. Szkoda, że zgubiłaś wzór, ale na pewno da się odnaleźć. Śliczna, śliczna i jeszcze raz śliczna :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, bo z każdym komentarzem mam większą na niego ochotę :) Dziękuję pięknie za pochwały i jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  12. Jest urocza, robi naprawdę duże wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, świetna. Kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Takie słowa motywują mnie do dalszej pracy :)

      Usuń
  14. Och, mi też się taka marzy... Może kiedyś... Twoja parasolka jest przecudna! Choć na deszczową pogodę lepiej jej nie wynosić. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na serce, normalnie. Dziękuję bardzo. I masz rację, co jak co, ale na deszcz się nie nadaje :)

      Usuń
  15. Piękna parasolka! Wielka szkoda z powodu utraconego schematu, bo też byłabym zainteresowana... Taki rekwizyt byłby idealny do narzeczeńskiej sesji fotograficznej dla mojej córki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) TO bardzo miłe, co piszesz - a może masz jeszcze jedną córkę ..... :) Do kolejnej sesji może bym zdążyła :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Cudo! Nic dziwnego, że się wzbudzała zainteresowanie:) Niesamowicie piękna parasolka.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Strasznie miło czytać takie słowa :)

      Usuń
  17. Przepiękna parasolka . Jak wenecka koronka :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona. Piny parasol:))

    OdpowiedzUsuń

  19. Parasolka super.Pracochłonna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się z Tobą zgodzę :) Pracochłonna - to fakt, ale jak teraz pięknie prześwieca przez nią słońce - efekt niesamowity :)

      Usuń
  20. Piekny Pozdrawiam. Dorota z http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna! Myślałam o takim cudeńku, gdy szłam przez upalną "patelnię". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze - ostatnio (w tym samym miejscu) też o niej pomyślałam :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  22. Przepiękna parasolka! Zdjęcia na tle zieleni bardzo ładnie uwydatniają jej wzór. Musiała wymagać mnóstwa pracy, jestem nią zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. To baaaaardzo miłe :)

      Miło, że zajrzałaś - zapraszam częściej :)

      Usuń
  23. Oniemiałam !! Parasolka zwala z nóg swoja uroda i szkoda ,że schemat diabli wzięli :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Mam nadzieję, że i inne moje prace także Ci się spodobają :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.