Obserwatorzy

środa, 12 lipca 2017


No i jak to się stało, że mamy prawie połowę lipca? Dni biegną jak szalone, a ja znowu niezorientowana.
W sumie, to dobrze. Spędzam czas z rodzinką, robimy sobie wycieczki, poczytuję książki, tylko z robótkami trochę ciężko, bo w takiej temperaturze, strasznie gorąco w dłonie i włóczka niestety gorzej się przesuwa. Ale przecież nic na siłę. Wieczorkiem jest chłodniej a i na pewno deszczowe dni też się pojawią. 
Tak więc robótki raczej niewielkie a i postępów mało.
Dziś pokażę Wam kolejną zakładkę frywolitkową.


To jest mój ulubiony wzór, który nie po raz pierwszy wykorzystałam a i na pewno jeszcze nie jeden raz wykorzystam.

Oczywiście, użyję jej (o ile zdążę) do czytanej przeze mnie książki "Znikasz" Christian Jungersen. Czy ktoś z Was miał z nią do czynienia? Jakie macie opinie?

A teraz chciałam polecić książkę, o której ostatnio zrobiło się ponownie bardzo głośno. 


Ponownie, bo książka została wydana po raz pierwszy jakieś 30 lat temu i od tamtej pory kojarzona jest ze środowiskiem feministycznym, głównie dlatego, że opowiada o upadku znanej nam zachodniej cywilizacji a co najważniejsze - piekle kobiet. O tym, jak z dnia na dzień przestaje funkcjonować konstytucja a kobieta (no cóż) ... nie ma żadnego wyboru. Książka doczekała się już w 1990 roku ekranizacji a ostatnio na ShowMax można oglądać, tym razem serialową wersję. Muszę przyznać, że ta antyutopijna powieść wstrząsnęła mną bardzo i jeszcze przez kilka dni miałam po niej książkowego kaca. Jeżeli ktoś lubi myśleć o książce nawet po jej przeczytaniu, to serdecznie polecam.

28 komentarzy:

  1. Rewelacja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka przykuwa uwagę - jest śliczna :)
    Niestety choć dużo czytam obydwie książki są mi obce : czytać nieprzeczytane jeszcze !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnifique !!!
    J'adore cet art et aimerais bien l'apprendre !
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna zakładka,takie najbardziej lubię, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna zakładka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zakładka i w moich ulubionych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest czas na robótki i czas na rodzinę. Robótki nie uciekną , a czas spędzony z najbliższymi jest bezcenny. Zakładka piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka myślałam że to bransoletka , a tu proszę zakładka śliczne frywolitki :)
    Mamy deszczowe lato więc kto wie jak wpadnie mi ta książka w ręce to na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna zakładka:)
    podoba mi sie i i wzór:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładka jest niesamowita. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten wzorek zakładki, mam gdzieś zapisany do wypróbowania:-) Książki nie czytałam, ale chyba kiedyś widziałam film, bo wątek zapadł mi w pamięć. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładka rozkoszna!
    Bardzo mi się podoba - ale ja jestem fanką wszelkich zakładek! :)
    Ps czytałam tą książkę ostatnio. Gdybym wcześniej nie czytała książki o podobnym charakterze pewnie zrobiłaby na mnie większe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna zakładeczka, piękne niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też się bardzo, bardzo podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna zakładka, wygląda elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna zakładka :) !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna zakładka w moich ulubionych kolorach :)
    O książce słyszałam ale nie czytałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna frywolitkowa zakładka!
    Nie czytalam tej książki i bardzo mnie nią zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful photos!
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  20. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

    Mix Parlay

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.