Obserwatorzy

środa, 21 października 2015

misiowo

Mimo, że do tej pory bardzo lubiłyśmy się z jesienią, ostatnio nasze relacje są (żeby nie powiedzieć zbyt ostro), dość napięte. Mi brakuje dnia, a jesień skraca go jakby chciała być złośliwa. Ja usypiam nad papierami, a ona uświadamia mi, że lada dzień będę musiała przestawić zegarek o jeszcze jedną, ciemną godzinę. Będę wychodzić do pracy po ciemku i wracać także po ciemku.
Co stało się z piękną jesienią?

Brrrrrrrrrrrrr
Tak więc dziś miś - do przytulania :) w taki pochmurny dzień 


Miś jest smutny, dzięki czemu mam wrażenie, że rozumie moje jesienne rozterki :)




Aby poprawić chociaż Jego nastrój, na pewno dodziergam (czy jest takie słowo) mu przyjaciół.

38 komentarzy:

  1. Faktycznie misiu jest jakiś smutny. Mam ochotę go przytulić i pocieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiu jest smutny bo czuje się okropnie samotny. Ale na pewno uśmiechnie mu się mordka jak zobaczy,że zajrzałaś do niego :)

      Usuń
  2. Widać i jego dopadła jesienna chandra:) Ale może na widok nowych przyjaciół jego słodka mordka się uśmiechnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. misio przytulaś słodki, choć smutny, ale ta pogoda na wielu tak działa :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też, dokładnie rozumiem nastrój misia :)

      Usuń
  4. Śliczny misio :-) Cudna maskotka :-) Koniecznie wydziergaj mu przyjaciół :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię na pewno :) i baaardzo dziękuję za pochwały :)

      Usuń
  5. Jest śliczniutki i słodki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) i także serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudowny misio!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doniu i także serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Misio jest taki słodki i smutaśny mimo wesołego kolorku, że aż mam ochotę go przytulić ;).
    Nie martw się, ja też się tego roku nie lubię z jesienią.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wszystko przez tą jesień. Ale w końcu każdy potrzebuje przytulenia więc i misiowi też się należy :)

      Usuń
  8. Misiak słodziak! A ja trzymam kciuki za przyjście jeszcze tej ładnej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja będę trzymać kciuki razem z Tobą. Kocham słoneczną,szeleszczącą liści złotą jesień :)

      Usuń
  9. Sprzedawca w sklepie z zabawkami powiedział mi, że misie muszą być smutne, bo służą do przytulania i zasypiania. Twój jest liczny, miękki i smutny, taki jak trzeba, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedne te misie, skoro "z założenia" muszą być smutne. To znaczy, że nawet jak będę bardzo się starała - nic nie rozweseli mojego misia :(

      Usuń
  10. Jejku, jaki słodki , po prostu sama rozkosz :**
    Kocham , kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Misie to najfajniejsze przytulanki. Ten rozwesela Twój nastrój. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Masz rację, misie są najfajniejszymi przytulankami :)

      Usuń
  12. taka przytulanka to nie tylko na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki rozczulający pyszczek, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę :)

      strasznie się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  14. piękny ma pyszczek i cały jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny misiek! Przeuroczy ,:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet taki smutny miś wygląda cudnie, choć z przyjaciółmi z pewnością będzie mu raźniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie musisz przeczytać kolejnego posta :)
      jeden przyjaciel już jest

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.