Obserwatorzy

środa, 23 października 2013

Prawie wiosna

Ze względu na fakt, iż mój szanowny M, nie kupił mi jeszcze drążka na zazdroski - nie mogę pochwalić się ukończonymi firaneczkami. Mam nadzieję, że do świąt się wyrobi i okna będą pięknie udekorowane :) Póki co, mam do pokazania obrus. Zdjęcia już jakiś czas temu wrzucałam do sieci, więc być może natknęłyście się już na niego. Jest to trzeci wykonany przeze mnie obrus i na pewno pierwszy, jeśli chodzi o czas jakiego potrzebowałam do jego ukończenia (chyba ze trzy lata zaczęty przeleżał w szafce). Gdyby nie to, że zrobiłam go już całkiem sporo - pewnie sprułabym go już kilka razy w międzyczasie, ale przetrwał :) W przerwie od szydełkowania zajęłam się haftem krzyżykowym (może kiedyś pochwalę się i tym). W każdym razie, obrus został dokończony i prezentuje się tak:







Wzór został zaczerpnięty z obrusa, który kiedyś robiła moja babcia a który służy mi do tej pory. 

18 komentarzy:

  1. Śliczności. Wspaniały obrus. Wzór bardzo mi się podoba - bardzo efektowny.
    CUDO !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Przepiękny, a ile pracy w niego włożyłaś. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że to była próba mojej cierpliwości. Monotonia jest okropna, a tutaj powtarza się ciągle to samo (no, co drugi rząd). Dlatego też chyba nie udało mi się dokończyć go za pierwszym razem.

      Usuń
  3. Śliczny ten obrus. No i wzorek bardzo ładny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wooooow - robi wrażenie. wzór bardzo efektowny - dobrze, że ujrrzał świało dzienne.

    ale nie dziwię Ci się, że podchodziłaś do jego dziergania, jak pies do jeża - jest taki duży, że pewnie, gdybym ja miała go robić, to przeleżałby w szafie jeszcze ze 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Wzór podpatrzyłam na obrusie mojej babci, która wydziergała taki mojej mamie. Patrzyłam, liczyłam oczka, zapisywałam, szydełkowałam, prułam i znowu próbowałam ... no i jest.

      Usuń
  5. Genialny obrus! Pięknie się prezentuje:)

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały! Podziwiam ogrom pracy jaki w niego włożyłaś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie, trochę się namęczyłam ale jak patrzę na efekt, to stwierdzam (a jestem bardzo krytyczna względem siebie ...... i skromna hihi), że było warto :)

      Usuń
  7. Piękny!!! Mogę poprosić o schemat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) tylko komu go wysłać?

      Usuń
    2. Trafiłam tutaj przypadkowo, musze mieć jakieś konto czy maila podać?

      Usuń
    3. Napisz do mnie na adres mailowy :)

      Usuń
  8. Witaj:) Czy mogłabym poprosić o wzorek - taki obrus to moje marzenie. podziwiam cierpliwość :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny obrus!Dużo pracy i efekt powalający.
    Czy ja też mogę prosić o schemat?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.