Obserwatorzy

czwartek, 30 stycznia 2014

Szybko

Dziś dużo zdjęć, mało tekstu. Niestety moja Mała jest w szpitalu, więc nie mam czasu na szydełko ani igłę. Przyznam szczerze, nawet ochoty nie mam. 

Dlatego dzisiaj wkleję modelinowe kolczyki. Zrobiłam je jakiś czas temu dla niej, podpatrując inne prace z internetu. Pod zdjęciami podaję linki, które prowadzą do miejsc, na których wzorowałam się wykonując te kolczyki. 















Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco. Przepraszam, że nie odpisuję na komentarze i maile, ale naprawdę nie mam do tego głowy ani czasu. Postaram się jednak wszystko nadrobić. Dziękuję, że zaglądacie i komentujecie. Serdecznie witam także nowe obserwatorki. 

7 komentarzy:

  1. przepiękne kolczyki - moimi faworytami są kotki :) mam nadzieję, że szybko wyjdziecie ze szpitala, czego z całego serca życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie, dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki dla dziewczynki śliczne,. Kotki, kotki i jeszcze raz kotki.
    Życzę zdrówka córci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pandy podbiły moje serce. Dużo zdrowia dla córeczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kolczyki, szczególnie byczki i owieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite kolczyki, kotki i owieczki mnie najbardziej urzekły. Życzę Twojej córci rychłego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kolczyki śliczne. Owieczki super.
    Dużo zdrówka dla córki.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.