Obserwatorzy

sobota, 2 sierpnia 2014

Improwizacja :)

I już jestem po wakacjach. Cieszę się, że te okropne upały mogę już przeczekać w domu. Zasłonięte zasłonki, zamknięte okna i da się wytrzymać :)

Żeby nie przedłużać, poniżej prezentuję top, który wydziergałam jakiś czas temu dla mojej Małej :)


Schematu nie ma, bo dziergałam z głowy, włóczki też nie znam, bo leżała na dnie pudła na strychu u mamy. Tak więc czysta improwizacja. 


Ale jak na jeden wieczór dziergania - sprawdza się rewelacyjnie. 


No to dziś tyle. Zmykam do zaczętej robótki o której więcej, już w następnym poście. Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i przepraszam za moją nieobecność na Waszych blogach. Niestety, chyba nie uda mi się nadrobić czytania wszystkich postów, bo musiałabym chyba znowu zniknąć na dwa tygodnie. Zacznę od tych bieżących i ewentualnie będę się wracać :)

A czy macie ochotę na rozdawajkę?

15 komentarzy:

  1. Improwizacja bardzo udana, córka ma śliczny, kobiecy topik. Miko w domu mimo wszystko upał męczy, szukaj w pobliżu wody. Ja chodzę na spacery nad pobliski zalew, chociaż dotąd go nie lubiłam, bo jak są nocne imprezy, to muszę okna zamykać, żeby ich nie słyszeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały pomysł na upalne dni. Świetny topik.Wzorek doskonale wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Improwizacja wcale nie wygląda na improwizację, bardzo udana, świetny top. Ja też chowam się przed słońcem w domu, bo tu mam chłodno i przyjemnie, a na rozdawajkę to na pewno się chętni znajdą, może i ja się skuszę :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna na te gorące dni. Bardzo ładnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  5. taka bluzeczka jest idealna na lato i córa pewnie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Batdzo ładny top wydziergałaś:)) ja tez nie znosze upałów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny top - doskonały na upały. Świetny miałaś pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy ochotę!:) Topik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor i wzór - zwłaszcza, że improwizacja - podziwiam podwójnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Topik prześliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne topik. Pięknie prezentuje się na modeleczce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olá,
    Adorei seu blog e as postagens, agora sou seguidora do blog.
    Venha visitar meu blog www. crochelinhasagulhas.com.br
    Você será muito bem vinda.
    Janelice Bastiani

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna improwizacja - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy blog! w wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? jeśli tak, daj znać u mnie ;-)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.