Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2017

noworocznie


No i mamy Nowy Rok
Święta minęły jakoś szybko, nawet nie miałam czasu nic napisać ani pochwalić się tym, co przygotowałam. Grudzień przeleciał nie wiem kiedy. Oczywiście nałożyło się na to wiele rzeczy, a to ostatnie prezenty (w sumie jestem zorganizowana, bo większość była przygotowana już w listopadzie), a to w pracy sajgon (jak to zwykle w grudniu) no i jeszcze M mi się rozchorował, więc w sprzątaniu zostałam sama na polu bitwy, o zakupach nie wspomnę (to jest chyba najgorsza rzecz - kolejki za rybą, za suszem ... i kilogramy reklamówek do dźwigania). Zawsze załatwiał to M (zresztą w ostatniej chwili - czego nie cierpię, ale cóż - skoro lubi stać w kolejkach - to jego wola. Tyle, że przez jego choróbsko zostałam z tym sama). Mała z temperaturą 37,5 - 38 zastanawiała się, czy też nie zachorować, więc aby pomóc jej w podjęciu dobrej decyzji - zagoniłam do łóżka. Całe szczęście - nic się nie wykluło ale wszystko niestety spadło na mnie. 

Skończyło się na tym, że dekoracje zostały w większości z tamtego roku, z wyjątkiem kilku nowości, które wszystkim (przynajmniej tak mówią) przypadły do gustu.

Tak więc powstała papierowa choinka


To całkowita nowość.
Pojawiła się, ponieważ konieczne okazało się uprzątnięcie szafy,
a właśnie na niej leżały czekające rurki gazeciane. 



 Trzy godziny i choinka gotowa. Miałam problem z pniem, ale w końcu też powstał z rurek. Malowanie, dekorowanie i włala. 


Kolejna dekoracja to zimowe obrazki. Zwykle wiszą tam kolorowe szydełkowe serduszka - tym razem - szyszunie z różnych odsłonach - a to maźnięte białą farbą, a to srebrną lub złotą a to całkowicie zwyczajne. 


 Na pierwszym planie szydełkowe śnieżynki zwisające z żyrandola.

Cotton ballsy już pokazywałam. Jest ich dziesięć i w środku mają zamontowane niebieskie światełka ledowe (niestety nie było już białych - bardzo żałuję).

Dekoracyjne świece, to kolejna nowość, która na pewno pojawi się podczas kolejnych świąt. Są świetne. Bardzo mi się podobają. Idealne do każdego wystroju, można je dowolnie modyfikować i dodawać kolorystyczne akcenty - dla mnie bomba.




No i mój konik - wianuszek. Z niego jestem naprawdę dumna. Pierwszy raz robiłam taką dekorację i na pewno nie ostatni. Zwykle część wykorzystanych dekoracji zanoszę do pracy - wianuszka jednak chyba nie wyniosę :) Uwielbiam go.





No i tradycyjna choinka - jest wyjątkowa, ale nie potrafię zrobić jej ładnego zdjęcia. Tak naprawdę nie ma już na niej prawie bombek (jedynie te, które Mała przywiozła z wycieczki szkolnej do fabryki bombek), są za to cukierki, filcowe zawieszki, szyszki, krążki suszonych jabłek i pomarańczy no i kilka szydełkowych gwiazdek :)


Niestety nie udało mi się zrobić wszystkiego - druciana choinka stoi za szafą i czeka na moją wenę - żałuję, że jej nie zrobiłam, ale nie mam wyrzutów sumienia. Zrobiłam, ile dałam radę. Goście zadowoleni z prezentów, najedzeni, zachwyceni atmosferą i zapachami (właśnie znalazłam jeszcze na kaloryferze w kuchni suszone pomarańcze).
 Czuję się urobiona po łokcie ale dumna, szczęśliwa i spełniona. I tak chciałabym się czuć w przyszłe święta. Tego życzę także Wam, z okazji Nowego Roku.

A Wam jak podobają się takie dekoracje?  Czy któreś wyjątkowo przypadły Wam do gustu?

26 komentarzy:

  1. Quelles belles décorations !!!! J'adore le petit sapin !!!!
    Bonne Année 2017 !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok !!! Piękne dekoracje. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę późnawo a jednak bardzo szczerze - dziękuję :)

      Usuń
  3. piękne dekoracje! wszystkie bez wyjątku! uwielbiam takie naturalne akcenty, dla mnie przyroda jest sama w sobie doskonała więc naturalne ozdoby i magia świec wystarczą na cały świąteczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Zazwyczaj aż nie przywiązywałam tak dużej wagi do rodzaju dekoracji ale teraz już wiem co lubię i co mi się podoba :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok, aby życzenia się spełniały. Dekoracje śliczne, podobają mi się wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nastrojowo i klimatycznie, cudne dekoracje! Stroiki w kielichach- urzekły mnie! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Oczywiście inspiracje znalazłam w internecie :)

      Usuń
  6. Wspaniałe dekoracje, a choinka z wikliny papierowej po prostu niesamowita :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Już teraz na stałe jest dekoracją w pracy (pewnie do kolejnych świąt, kiedy zrobię nową)

      Usuń
  7. Choinka jest rewelacyjna!!! Podoba mi się przeogromnie. Pozostałe dekoracje również cudne.
    Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. To była czysta improwizacja ale także strasznie mi się podoba.

      Usuń
  8. Piękny klimat wyczarowałaś :) Mój małżonek tez ogarnia świąteczne zakupy, dla mnie to prawdziwy koszmar. Ale ja ogólnie nie lubię robić dużych zakupów, takie dziwne ze mnie stworzenie ;)
    Mi najbardziej spodobały się te wiszące śnieżynki i nietuzinkowe lampioniki- przepięknie nadały blasku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam zakupy, a im większe tym lepsze (tyle, że nie świąteczne - kolejki mnie przerażają, chyba wystałam się w poprzednim systemie).

      Usuń
  9. Przepiękne dekoracje przygotowałaś!
    Podobają mi się wszystkie, ale numerem 1 są zapachowe świeczki :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zdrówka i czasu na pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz być z siebie dumna, dałaś radę i święta u Ciebie były doskonałe. Choinka z szydełkową, pistacjową kokardą prześliczna, a stół udekorowany cudnie. Mimo wszystko lepiej się narobić, niż chorować w świąteczny czas, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Szkoda tylko, że człowiek się narobi a potem świąt brakuje by zdążył odpocząć :)

      Usuń
  11. Mnie się podobają wszystkie stworzone przez Ciebie ozdoby :) Są rewelacyjne :)
    Dużo dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choinka jest cudowna i wyjątkowa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jednak przegapiłam :(
    ale pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz ślad po swoich odwiedzinach w postaci chociaż kilku słów. Dziękuję bardzo i zapraszam do ponownych odwiedzin.